
Miten liike voi tukea oppimista? Kaukisen kirjoittama tuore artikkeli avaa liikkeen merkitystä ja sen pedagogisia ulottuvuuksia.
Ruut Kaukinen avaa liikkeen merkitystä oppimisessa ja tarkastelee sen kolmea tasoa – energiaa, rytmiä ja suuntaa – tuoreessa eSignals PROssa julkaistussa artikkelissaan. Tekstissä pohditaan, miten kehollisuus ja toiminnallisuus voivat rikastaa oppimiskokemusta ja luoda syvempää yhteyttä sisältöön.
AMK Liikuttaa näkee liikkeen osana oppimista – ei vain fyysisenä aktiviteettina, vaan pedagogisena työkaluna. Artikkeli tarjoaa ajatuksia ja käytännön esimerkkejä, jotka voivat inspiroida opettajia ja opiskelijoita kokeilemaan uusia tapoja tuoda liikettä arkeen.
Lue artikkeli täältä: Liikkeen kolme tasoa: energia, rytmi ja suunta – keskustelua liikepedagogiikan ja toiminnallisen oppimisen rajapinnoilla.
